Ny blogg

Jag har skaffat ny blogg för jag har glömt bort mitt lösenord på min andra (Envisunge). jag har tänkt att jag ska börja blogg nu igen jag gjorde de ett tag men sen slutade jag de är därför jag inte kan komma på mitt lösenord.. men ni som läser får väl förtsätta läsa här..

Idag är de onsdag och i morron börjar skolan igen.... idag har jag och david städat bort julen... sen har de inte hänt nått mer.... ska väl snart hoppa ner i sängen är trött.... den har veckan har de vart kallt nu vill jag har varmt när julen är slut....

jag kan ju skriva lite om julen har ingen annat att skriva och julen den va jätte bra.... fick massa bra julklappar..... och snö va de ute också de va bra för jag tycker de ska vara snö på julafton annars får jag ingen julkänsla..

nej nu kan jag inte hitta på nått mer att skriva få se om jag har mer att skriva i morron =)

Hade bra så länge så ska jag gå och lägga mej nu =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0