De rullar på

Dagarna rullar på med skola, praktik och dagis. hinner inte med så mycke annat. idag har jag kväll så börjar halv 2. lämnade Tindra på dagis 9 idag men fick hämta henne lite efter tio igen. för dom tyckte hon va lite dålig hon hade suttit i soffan sen jag hade lämnat henne. och sen hade hon svårt att andas ibland. så hon fick komma hem och inhalera lite så nu är de full fart på henne igen. Snart kommer mamma/mormor och hämtar Tindra. hon har tjatat om mormor sen hon vaknade hon skulle inte till dagis idag hon skulle till mormor :P men idag får hon bara vara där ett tag för senare kommer david och tar henne tills jag slutar och imorgon skulle han också ta henne.

byta blöja på Tindra så hon är klar tills mamma kommer kanske och kolla så jag har med allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0