Bytt avdelning

Tindra har bytt avdelning på sitt dagis och de går bättre än jag trodde. hon är lite ledsen på morgonen när jag säger att vi ska gå till dagis och säger att hon vill inte dit. så man får börja i tid på morgonen för att hinna. och nu har inte hennes kompis varit där heller. men idag kom hon och Tindra blev jätte glad. så nu på kvällen låg vi i sängen och tittade på tv då berättade hon vad dom hade gjort idag och sa min kompis kom idag och sken som en sol :) och sa hon kommer imorgon med så vi får hoppas på de :) imorgon är de praktik igen ett kvällspass hoppas de inte går lika segt som dom andra har gjort. man blir så trött och slö då och tiden går jätte sakta. utom min praktik så är de plugg plugg och plugg som gäller fy vill bara bli klar med de så man slipper de börjar bli trött på den nu.
 
nej plugga lite till sen sova så man orkar upp imorgon lämna tindra på dagis sen hem och plocka undan lite innan man ska iväg till praktiken. hann ju inte de idag pluggar istället man hinner ju inte med allt tyvärr.
 
 
 
 
 
 
 
Livet är bra orättvist.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0