Min stora tjej




Vart tog min lilla bebis vägen nu har de gått över en vecka sen Tindra sluta med sin napp. Och hon har varit jätte duktig inte frågat nått efter nappen. Och hon har kunnat somna ändå :) så nu är hon så stolt för hon både har slutat med blöja fast de va ju ett tag sen :p och nu slutat med nappen också. Trodde inte de skulle gå så lätt när hon har velat ha nappen jämt i munnen. Så hoppas de håller i sig. Trodde inte de skulle gå på dagis men de gör de till och med när hon gjorde illa sig hon hade inte frågat efter den då heller.           Idag har vi tagit fram granen :) tindra tyckte de va roligt :) nu börjar hon bli trött så hoppas hon somnar snart. Imorgon ska hon på dagis igen. 

Kommentarer
Postat av: britt

hurra för tindra som inte har napp. jag tror att tomtenisses barn blev glad när dom fick din napp. hej från mig.

2013-12-12 @ 17:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0