Längesen

Nu va de längesen jag skrev nått. våra dagar består av plugg, praktik, dagis och bråk. Tindra är trotsig och visa dagar är värre än andra. Nu vill jag vara klar med skolan är så trött på den. Men de är väl bara att bita ihop och kämpa. snart dax för Tindra att hoppa i sängen först ett bad som är en kamp innan de är färdigt skriker som om man skulle gö henne illa. När hon har kommit i säng lär jag väl plugga lite innan jag får sova.
 
 
Då vet ni att vi lever iallafall få se när jag orkar skriva nästa gång :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är jätte duktig som orkar allt.för nu har trollungen kommit in i en riktig trotsperiod testar alla. tur att tindra har en snäll pappa som hjälper till när inte jag kan.det närmar sig slutet emma...

2013-01-17 @ 08:41:37
Postat av: mamma

mamma hade gjort kommentaren ovan

2013-01-17 @ 08:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0