Plugg plugg

Ja plugg plugg och plugg. Tindra tycker jag är tråkig ibland och ibland ska hon göra lika :P fast hon är duktig på att leka och kunna roa sig själv och de är bra. dom har två dagarna har de gått bättre på dagis. hon vill inte gå dit när vi är hemma och försöker med att hon vill va hemma. men när vi kommer dit går hon in och vinkar :) de är skönt då kan man gå hem utan att tänka på att hon blev så ledsen och vänta på att dom ska ringa. så nu hoppas vi att de håller i sig.
 
nu har jag pluggat klart för idag skrivit ut de som ska med imorgon och skickat in de som ska skickas in. Tindra sover så nu ska jag göra samma så man orkar upp imorgon för då ska man till skolan.
 
 
Idag kom Tindras fina tröja jag har beställt. kommer en bild.
 

Kommentarer
Postat av: mormor

mormors goding är så duktig.

2013-01-23 @ 08:19:59
Postat av: britt

va fin jumper tindra har fått. hej då

2013-01-24 @ 17:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0