Städa och jobba

Idag ska jag jobba kväll. Ska bli skönt att jobba lite och tänka på nått annat. Tindra är på dagis så jag har plockat undan lite. Ska snart laga mat till jobbet. Sen hämta Tindra och lämna henne vid mamma och pappa. vet inte vad jag skulle göra om dom inte ställde upp som dom gör. Hade aldrig klarat mej utan min familj och släkt nu när de är som de är. Få se om jag hinner vila nått är trött inte sovit mycket i natt alla tankar på allt. Hur mycket skit kroppen ska orka ta. När man ska slippa ha en klump i magen när Tindra är på dagis. Och slippa ha en klump i magen och va rädd varje gång man går utanför dörren själv. Får Höra skit i de. Va stark och kämpa. Ja men någon gång säger kroppen i från. Inte alltid lätt när man ska jobba, städa, laga mat och ta hand om Tindra. De ända jag vill nu är att få ett jobb och en lägenhet långt långt härifrån. Kunna leva ett liv utan en klump i magen och räddslan.    Ja ja laga mat nu. Va bara tvungen att få ut de. går inte att ha allt inom sig jämt. Är tacksam för den hjälp jag får. Har bara svårt att visa de och vet inte hur jag ska visa de, 

Kommentarer
Postat av: britt

det kommer att gå bra för dig och tindra ha det så bra

2013-10-03 @ 21:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0